Magda - Dålig updatering

Hej, har inte hunnit blogga något har varit för upptagen, men tagen har varit skoj var först i stallet med Mickis i tre timmar.
Sen åkte vi hem och var ute en stund, sen åkte vi och handlade lite saker med min pappa. och efter det drog vi ut igen :-)
mickis ska hem nu klockan nio, då ska jag fortsätta städa mina rum lite sen ska jag gå till en annan kompis.
I orgon fyller min mamma år också, och min syster har bakat en tårta till henne som ni ser här på bilden hehe.
Skriver mer senare för har inte så mycket att skriva nu :-))


Kommentarer
Postat av: Inko

Sv Tack, och roligt att ni kikat in och tyckte om min blogg :)



Eran är också riktigt trevlig. Ni verkar så duktig med trickträningen.

2012-03-02 @ 08:55:01
URL: http://prenojen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0