Magda - Förlåååt!

Har inte kunnat blogga, för bloggen har krånglat lite för mig och har helt enkelt inte haft tid!
Men nu jäklarns kör vi igång igen, har stora planer på gång. Kommer förmodligen ha skaffat en till häst efter sommaren/till sommaren. Så då kommer jag vara hästägare till TVÅ hästar. Min underbara Baloo och en till häst!
Och jag och mickis har massa planer, vi ska börja träna massor , äta nyttigt och vi har GODISLÖFTE!
Så nu jäklar kör vi på!
Sen kommer vi göra massa annat skoj, kommer bli så underbart kul!  ♥
I morgon kommer det en film och några bilder på Baloo som vi tog i helgen. Har inte hunnit ladda in dom i datorn.
Men nu blir det film och sen sova, GODNATT PÅ ER! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0