Magda - Fullt upp!

Hej!
Har inte hunnit blogga NÅGOT. Har haft fullt upp idag, fört åkte jag till stallet och Mickis följde med. Mockade ooch fixade allt sådant. Sedant tränade jag Baloo lite i padocken. Han har lärt sig två nya saker. Nyfikna på vad det är? ;)
Ska försöka filma det i veckan / Helgen.
Efter stallet drog jag och mickis först till Coop sen gick vi ut på en powerwalk 45 minuter. Var så underbart härligt!!
Sen drog jag hem och duschade och åt. Efter det träffades vi igen och vi har varit ute i 2h och gjort massa roliga saker.
Sen busringde vi på några annonser, haha gud vad vi skrattade.. Sprängfärdiga höns.. HAH!
Aja, nu sitter jag och fixar på en ny design , kan aldrig bli nöjd !!
I morgon ska jag till västerås klockan 11.00 till sjukhuset på återbesök, sen blir det att åka till City Gross och efter det köpa hästfoder.
Men jag skriver mer senare för nu ska jag hitta en bra film och sen fortsätta på designen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0