Magda - Godmorgon!

Vaknade nyss av att Mickis ringde, ska snart kliva upp ur sängen och fixa mig. Ska först tvätta håret för det är jätte  lortigt hahah. Och sen ska jag sätta på mig ridkläder och dra till stallet.
Igår red jag ut i halsring, det gick så otroligt bra!
Han var såååå duktig min lilla prins ♥
Vi får se vad jag ska göra idag i stallet, antingen ska jag träna honom lite i padocken eller rida ut. Det beror på vad han är på för humör.
Ska träffa mickis idag också, vi ska gå och gå när vi träffas. Sen efter det ska vi hem till mig och laga mat.
Men nu måste jag börja fixa mig, så vi hörs om en liten stund. Bye bye blåbärspaj!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vad söt pånni! :D

2012-03-23 @ 19:05:05
URL: http://thematildao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0