Magda - Hallå Meja?

Hallå Meja hur går det med updateringen på bloggen? Skulle vara bra om du kunde updatera oftare och mer... :-)

Just nu sitter jag i min säng och precis fixat det sista på designen, ska gå på toaletten nu och borsta tänderna, tvätta av sminket och gå på toaletten.
Sen ska jag fortsätta kolla på en film jag tittade på igår, måste försöka komma i säng tidigare idag eftersom jag måste upp klockan 09.00 i morgon. Kommer bli en lång men rolig dag i morgon.
Jag dööö längtar tills helgen, för då ska Mickis och jag göra massa roliga saker!
Vi ska rida och göra massa annat skoj :-)
Vad har ni för planer till helgen?
Godnatt på er! ♥



Finns de sötare ponny?
NEEEJ! ;-)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Måste bara få fråga.. Möjligt att det står skrivet någonstans, men första gången jag är inne på er blogg.. Bostorps Baloo (hette han så) vad är det för stam på honom?

2012-03-07 @ 00:42:08
Postat av: Emma -Flyinges gymnasium

Du kommenterade på min blogg för ett tag sen och jag kände igen ditt namn. Det är nämligen så att jag varit med och ridit in/utbildat Baloo. Går allt bra med busen? :)

2012-03-25 @ 20:56:04
URL: http://flyingeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0