Meja - min lilla hästfria dag

Hej! Idag var jag "ledig" från stallet men jag hade gärna åkt dit ändå haha. Men varje torsdag är det en tjej som ar hand om henne som heter Ida som ska hjälpa till att rida in henne snart, så hon sköter henne nu en gång i veckan för att lära känna varandra först! Smart jag är va :D?
Började i morse med att gå upp, NÄHÄÄÄÄ???! sen så kände jag mig inte så bra på morgonen så åkte inte in till skolan förrän vid 10 ungefär, sen efter skolan vid kvart i 4 när jag hade slutat gick jag och min  kompis Cornelia ner till stan och ladda på busskort och hämta pengar hos hennes pappa, och tog bussen till Torp köpcenter. Mötte en till kompis där, Nadine :-) Där köpte jag kläder, hårsnoddar och nagellack för cr 900 kr på Gina, och deo, sminkborttagning och puder för typ 200 kr på H&M. När jag kom hem så provade jag lite kläder som jag inte provade i affären, och sen starta jag igång datorn och bloggade lite som ni ser :-)
Köpte 3 linnen, 2 par jeans och en tröja med ett lejon på btw, riktigt schnyggt :D
Nu ska jag nog pyssla lite mer på en header och ser om jag får till en duglig en tills Magda kan fixa en bättre. Måste duscha ikväll också, göra tidsinställda tills imorgon, ringa Gracz ägare och kolla på Revenge hehe.
På Lördag är det sista gången jag rider honom, Gracz alltså. Då ska jag nog rida barbacka bort till några vänner, Elin och Lisa, som bor i närheten och fota dem och deras hästar, de har precis köpt en tinker, ska bli roligt att träffa henne! Förhoppningsvis fotar Elin mig och Gracz också.

Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0